Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 14 april 2012 11:11

MYCKET bättre humör på mig idag   Var som ett riktigt åskmoln hela dagen igår hahaha Min kär make bestämde sig för att väcka mig och minstingen 6!!!!! när vi skulle vara lediga, INTE OK!

Anledningen är att han INTE vaknar av ringklockan men det gör jag. Vet ni varför jag var mest sur?? Han hade Ranelid låten som väcksignal?!?!?! Alltså hur fan tänkte du där då??? Va på så kass humör sen hela dagen och lillie hon var så trött och grinig... blöööörk värsta jag vet att vara en suris. Men idag är jag lite gladare och känner mig som mig själv igen  

Nu ska vi handla mat och sen får man väl vara ute och leka nån timme och träna två pass ska jag hinna med.


Vad gör ni denna härliga lördag?


Jag måste boka en fikadejt också känner jag, alldeles för längesedan jag gjorde något mysigt och slappade!


Puss & kram J 

Av Johanna - 12 april 2012 12:37

Alltså nu har jag precis vart i skolan och fattar ni att jag ska läsa ca 10½ timme per ämne i veckan?!?!! det blir alltså att plugga mån-fre plus jobbet på 80% jaha så jag ska alltså vara sysselsatt i ca 17 h om dagen plus familj och barn och hushållet!!!   mamma mia!!


Det är bara att sätta igång då!!


Ha en mysig dag i solen Puss J 

Av Johanna - 12 april 2012 09:45

Solen skiner och livet är härligt! Jag ska snart sticka till plugget och efter plugg blir det löpträning och sist men inte minst JOBB. Gjort pannkakor till mina älsklingar så det får dem äta ikväll  

Nu får kanske jag sätta fart, har ett par tråkiga men viktiga samtal att ringa innan plugget.


Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards