Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Johanna - 21 mars 2012 23:02

Jaaa så ser det väl mest ut hos dem olika bloggarna idag... helt galet vad många som kör en "liten" näsoperation idag och brösten ska vi inte prata om för det är som att handla lite mjölk på ica, ALLA GÖR DET!!


En del är kanske befogade operationer medan en del inte ens verkar ha funderat särskilt över konsekvenser och hur stort det är att egentligen operera sig bara sådär!

Jag vill läsa om annat när jag ska ögna igenom lite bloggar om kvällarna, tips??


tillbaka till systugan

Puss!

Av Johanna - 21 mars 2012 20:54

Mannen somnade redan vid 17, stackarn är helkass nu. Feber, frossa och ont i hela kroppen  

Önskar jag kunde göra mer för honom för jag vet hur jäkla kass det är att ligga så... min fina skatt 


N har halsfluss och äter penicillin igen. Jag blir tokig snart och tycker så synd om henne. Vi avslutade den sista kuren för 4!!!!! veckor sedan  

Har bokat en tid till barnläkaren i Lund så vi kan ta ett prov och kolla lillans immunförsvar, nu räcker det!



Ska sätta mig ner nu och SY  lite tuffa kläder till barnen som dem kan springa och härja i samt lite fina klänningar.




Ha en fin kväll alla och glöm inte grey´s

puss & kram J  

Av Johanna - 21 mars 2012 12:37

Då har jag tagit oskulden på bloggen  

Jag har valt att skapa en ny blogg, saknade verkligen skrivandet!

Har hänt en del sedan jag skrev också.

Kommer väl komma fram allt efter som... men jag tänkte inte att jag skulle vräka ur mig allt på en gång, in time!  
Fattig student har jag blivit i allafall, inte planerat utan det hela hände inom loppet av 24 h!!! Men det känns som det enda rätta i hjärtat och då tror jag man ska följa det.
Ser fram emot mer skrivande och en massa kommentarer  


Puss och kram så länge/ J 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards