Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Johanna - 22 mars 2012 09:26

Det finns små guldkorn här i världen som betyder lite extra 
Jag känner en underbar människa som har mer än fullt upp med sjukdom och tre underbara sötnosar.

Hon är vacker och har ett underbart inre, tänker alltid på andra och ger så mycket.



Katarina du är helt fantastisk och jag har saknat dig såååå ♥ Hur kass du än mår så har du alltid tid över till andra, FANTASTISK!!



Stor kram 


Av Johanna - 22 mars 2012 08:59

Solen ger en enorm energi även om man bara ser den genom ett fönster  

Lillan hostar och är lite gnällig... jag tycker bara så synd om henne, hjälplös!!



Skulle vilja dra utomlands i ca 2 veckor och bara ladda batterierna sen komma tillbaka som en ny människa.

Känner för att pausa livet och fundera lite, vad vill jag?

Vet inte vad jag vill bli och har liksom ingen direkt plan för framtiden PANIIIIK

Herregud jag fyller 30 nästa år och vet inte vad jag vill syssla med  

Ju mer jag funderar desto mer förvirrad blir jag, SUCK!


Nu ska jag i allafall försöka lista ut om jag blivit antagen till de kurser jag sökt!


Ha en underbar dag ( ska bli VARMT har jag hört )

puss & kram J
  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards