Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

God morgon fredag och adjö Sipan!

Av Johanna - 23 mars 2012 07:02

Nu står det klart för mig varför jag inte bör titta på program som BB för jag flyger i taket och blir sååååååå förbannad!!
Såg ni hur Sipan gav sig på Amandus helt utan anledning och började skrika massa saker?

sa åt honom att suga hans *u*
Så strong av Amandus att stanna kvar men så jävla fegt av alla andra i huset att inte dem bara gick emot Sipan tillsammans och förklarade för honom att det där INTE var en ok nivå!!!
MOBBING i BB huset som dem tydligen tagit på allvar då Sipan har skickats hem, RÄTT!

Fredag idag woop woop* Då gör vi en stor pannkaksfrukost till tjejerna, choklad och sylt, MUMS!!!

Så blir det väl fredagsmys ikväll med allt vad det innebär. Stora prinsessan åker till pappa sin och myser så vi får mysa bäst vi kan utan henne men hon är som tur snart tillbaka.




Steka pannkakor it is!!
Hoppas att ni har en mysig fredag trots vädret  

Puss&Kram J  



 
 
Katarina

Katarina

23 mars 2012 14:21

Nu är vädret toppen här, hos dig också hoppas jag?

Ja Sipan är en idiot.. usch.

Mys på hela helgen.
Många kramar
K

http://kaatzi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 juni 2012 10:43

Just nu ska ni passa på för Katrins lchf bok är på rea!!! Det gillas av en tjockis som mig =) Lycka till alla!   Puss & Kram J ...

Av Johanna - 23 juni 2012 00:34

Jaha idag kan ni tro att jag har ätit ordentligt! Jag ska se om mannen min kan komma upp lite tidigare i morgon så jag kan ut och springa en sväng innan vi far till mamsen för lite midsommarlunch. Jag mår så bra när jag få träna och äta bra. Just nu ...

Av Johanna - 19 juni 2012 11:19

När jag hatar någon så hatar jag VERKLIGEN den personen. Älskar jag någon så ÄLSKAR jag verkligen den personen osv... mina känslor är sååååå starka ALLTID JOBBIGT!!! Nu idag är allt jobbigt, mes! Jag vet jag är mesig nu! *Spark i baken och skärp mig*...

Av Johanna - 17 juni 2012 11:00

Älskar sommar och sol, saknar att känna värmen i ansiktet när jag går ut.Vill kasta kläderna och dra till parken för fika i gräset. Busa med mina troll och ligga vid havet, tanka energi och bygga sandslott. NÄR??? ska vi få göra det? ska verkligen he...

MVG

Av Johanna - 14 juni 2012 11:45

Alltså jag måste bara säga att jag är sjukt stolt över mig själv och vad jag för en gångs skull har presterat, Mvg i betyg på sagan jag skrev, barndomsberättelsen och novellen jag skrev på plats i skolan. Läraren är jäkligt hård men rättvis och att h...

Ovido - Quiz & Flashcards